اگزاست فن


اگزاست فن ها 

برای مکان هایی مانند پارکینگ ها ، واحدهای صنعتی و تولیدی ، کارخانجات تولید رنگ و مواد شیمیایی ، تونل ها ، واحدهای اداری ، مسکونی و .... مناسب می باشند . 


در این نوع از هواکش ها ، هوا از یک طرف با قدرت مکش می شود و از دریچه های خروجی (کانالهای اسپیرال که بهترین نوع کانال میباشد)خارج  می گردد.

اگزاست فن ها بعد از کارشناسی و تعیین مقدار دبی هوای مورد نیاز در ظرفیت های مختلف طراحی ، محاسبه و ساخته میشود. بدنه اگزاست فن ها ممکن است از جنس ورق های ضخیم اصطلاحا جوشی و یا از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب باشد.

جنس شفت های این دستگاه ها از کربن استیل و یا استینلس استیل ساخته می شوند.معمولا بلبرینگ ها و سایر قطعات از مرغوب ترین قطعات استفاده میشود تا در شرایط فشار الکتروموتور ها با دور بالا مقاوم باشد. فن های دستگاه از نوع فوروارد و بکوارد می باشند که این فن ها نیاز به بالانس دقیق و حساب شده دارد که عموما با دستگاهای تمام اتوماتیک انجام میگیرد .

اگزاست فن ها ممکن است کوبل مستقیم و یا فولی تسمه ساخته شوند.در هر صورت آلودگی صوتی دارند که با استفاده از کانال کشی حساب شده و متناسب با میزان نیاز به تهویه و یا انتقال مواد و در نهایت با استفاده از فیلترهای رفع صدا(سایلنسر)در مسیر کانال ها این مشکل نیز قابل حل میشود

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.